Når samtalen falder på, hvordan man bedst udvikler sin forretning, så er det ofte områder som strategi, (forandrings)ledelse og salgsarbejde, som definerer de vigtigste elementer i forretningsudviklingen i det danske erhvervsliv.

Det er uden tvivl også områder, der er sindssygt vigtige at have et koncentreret blik på, hvis man ikke vil gå fuldstændig i stå med sin virksomheds udvikling.

Desværre er det et helt essentielt udviklingsområde, som lidt for ofte forsvinder i mængden – og sker det kan det i værste fald ende helt katastrofalt. Det er selvfølgelig it-systemerne, vi taler om.

It-systemer har nemlig stor betydning for din virksomheds økonomi, kommunikation og sikkerhed. Virksomheder i dag skal være dynamiske og i stand til hurtigt at reagere på ændringer i markedet, nye samarbejder eller lignende. Vi ser desværre igen og igen, at danske virksomheder ikke tager højde for, hvilke systemer der er kritiske for den daglige drift.

Fast serviceaftale sikrer færre bekymringer

En måde at sikre jeres it-system på er at indgå en service-aftale med en ekstern partner. Med en service-aftale får du færre bekymringer og en langt mere sikker og stabil it-drift.

Indholdet i en service-aftale varierer fra partner til partner, men en service-aftale med Novaram indeholder blandt andet:

• Proaktiv monitorering og automatisering. Med monitorering og automatisering tager vi en proaktiv tilgang til at drifte din it, og på den måde undgår du mange supportsager og frustrationer, så du i stedet kan bruge tiden på dit arbejde. Automatisering effektiviserer også udrulning af software, opdateringer m.m. – og resultatet er bedre ydeevner på jeres maskiner og langt mindre nedetid.

• Support. Vi giver ubegrænset brugersupport, både remote og onsite, til en fast og gennemskuelig pris.

• Sikkerhed. Vi gennemgår og analyserer jeres nuværende sikkerhedsniveau og søger blandt andet for antispam, antivirus og EndPoint-security, så I er beskyttede i så mange it-lag som muligt.

• Klientportal. I får direkte adgang til en klientportal, så I nemt kan kommunikere med os og have overblikket over jeres supportsager.

• Backup. Vi sikrer, at jeres data kan genskabes, så I ikke skal bekymre jer om uheld eller nedbrud.

• Licensstyring. Vi holder styr på jeres software-licenser, så I altid ved, hvad I har til rådighed og kun bruger det nødvendige antal af licenser.

• Løbende statusmøder. Vi evaluerer samarbejdet og kigger samtidig på, hvordan vi med it kan hjælpe dig med at vækste gennem optimering og automatisering.

…og meget mere, som du kan læse mere om her.

Vi er altid til at få fat på og er tilgængelige på mail, chat, telefon og via kundeportalen.

Så er du interesseret i en service-aftale med en kompetent it-partner, så kan du kontakte os på tlf. 70 26 77 30 eller info@novaram.dk.

Vil du have mere info om, hvad vi kan tilbyde dig, så tilmeld dig vores nyhedsbrev herunder og få de seneste nyheder fra Novaram direkte i indbakken.

Tilmeld dig vores blog!

E-mailadresse:
Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev for relevante nyheder og tilbud.

Tak for din tilmelding!

Bliv en del af Novaram

Vi søger pt. 1 ny kollega.

Klik her for at se vores ledige stillinger

You have Successfully Subscribed!

Share This